Sunday, July 26, 2009

BTN ditunda lagi..Yay!

Salam...
happy..happy...happy gila2...hihihi... BTN ditunda lagi... mamposla aku klu Cg Khusaini nampak ni.... Diam2 kami 'aaa... Pening aku tengok tmpt BTN yg dicadangkan tu.. Kg Pukak, Kiulu. View ok sudah...Aman damai n harmoni.... tapi bab lain..Hampeh! Aku memang x sanggup... Bagilaaa berapa ribu pun aku x mau laaa... Tempat tinggal xda..tepaksa pasang khemah (Macam budak2 saja....). Tandas satu saja, merangkap tempat mandi (selain sungai). Tidak sanggup woooo mau mandi sungai...gila apa! Tapi...syukurr.. teda jadi...dan BTN ditangguh lagi sehingga lepas raya...

3 comments:

  1. Hehehehe, tapi saya nampak...:)
    Nda apa ba...dari bunyinya, saya pun takut.

    ReplyDelete
  2. baguslah dibatalkan terus ... aiyah ... semua orang sibuk skrang...lol...

    ReplyDelete
  3. Fuuhhh!!!,,,tekezut sdh sy... ingat mau kena marah mdm roslyn....e..e...e..... Tapi nampaknya bkn sy saturang jak yg gerun dgn tmpt gitu..... memang bz skrg ni... belum pun siap2 tu RMK10.... argghh!!

    ReplyDelete