Friday, June 19, 2009

Kenduri di rumah mama Maryanie...

Salam...
jumpa lagi... Malam tadi kami pergi rumah mama maryanie sebab hubby aku baca doa untuk kenduri doa selamat selepas mama, bapa and mama tuanya balik dari umrah... mau dijadikan cerita... masa mau balik tu.. di luar sudah ni mau pakai selipar, selipar Aleeya ndada... kali ada yang tersalah pakai.. malas juga aku mau panggil c mar, jadinya aku suruh jak Aleeya masuk ereta sebab dia mengantuk telampau sudah... Belum sempat aku call c mar ni lagi. Tadi dia teda pigi sikul.. penat kali tu bemasak utk kenduri heheh... lagipun adiknya balik key ell hari ni, kali jua dia menghantar. tiada berita.... sebab fon masriah hari ni kong... ndada bateri... dia kol hubbynya pun pkai fon aku.. hahaha... Jadi, mar kalau ko terbaca la catatan aku nie, ko tlg tgk2 kalau ada selipar yang illegal di rumahmu ah... sandel warna cream n tmpt masuk kaki jg bunga warna gold... kalau teda, xda apa2 jg... hubby aku cakap, biarlah, telampau banyak seliparnya tu di rumah... :)... Tapi kalau ada, mar...tolong bawa pigi sikul ah... tq.....
Salam.

No comments:

Post a Comment